O podjetju  |  Kontakt  |  Pomoč 05 6630 911
left right

Kdo lahko kupuje na spletnem mestu www.skatizola.si?

Predstavljena ponudba podjetja Skat velja za pravne osebe registrirane v Republiki Sloveniji (za podjetja, organizacije, ustanove, društva in ostale pravne osebe).

 
Kako postanem uporabnik?

Uporabnik lahko postanete tako, da želene artikle zberete v košarici nakupov. Pri oddaji naročila se vam izpiše obrazec, katerega izpolnite s točnimi podatki vašega podjetja. Naročilo bo procesirano in prejeli boste avtomatsko ponudbo-predračun na vaš elektronski naslov. V kolikor je slednja za vas sprejemljiva, jo s plačilom zneska potrdite.

V trenutku prejema plačila, bo naročilo odpremljeno na vaš naslov. Ob tem vam bomo dodelili uporabniško ime in geslo, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov.

Za kakršna koli vprašanja smo vam na voljo na tel. 05 66 30 916 ali 05 66 30 915, kjer boste podrobno seznanjeni z vsemi ugodnostmi in možnostmi poslovanja, ki ga ponuja naše podjetje.


Zakaj ne vidim cen na spletnem mestu?

Vpogled v cene, zaloge, možnost naročanja je dovoljena le prijavljenim uporabnikom spletnega mesta.

 

Kako pridobim pozabljeno geslo? 

Pozabljeno geslo pridobite s klikom na pozabljeno geslo. Slednje Vam bo nemudoma posredovano na Vašo spletno pošto.

 

Kako zamenjam geslo? 

Vsak prijavljen uporabnik lahko zamenja geslo s klikom na Nastavitve. V obrazec vpiše staro geslo in želeno novo geslo ter potrdi vnos. 

 
 

Kako pridobijo geslo moji sodelavci v podjetju?

Z namenom, da bo naročanje bolj pregledno, ter da boste tudi v vašem podjetju imeli evidenco naročanja artiklov, ima vsak naročnik v podjetju (izdelke lahko naročajo različni profitni centri, različne lokacije,...) svoje uporabniško ime in geslo za dostop do spletnega mesta. Geslo za vaše sodelavce določi administrator spletnega mesta Skat v vašem podjetju s klikom na Nastavitve. Vpiše zahtevane podatke in potrdi izbiro. 


Kako naročam izdelke na spletnem mestu? 

S prijavo z dodeljenim uporabniškim imenom in geslom izberete za katero stroškovno mesto boste naročali material.


Nato imate na voljo več načinov iskanja oz. naročanja artiklov:

  • iskanje artikla s pomočjo programskih skupin v navigacijski vrstici;
  • iskanje artikla z vpisom ključnih besed v iskalnik;
  • iskanje artikla po znamki;
  • vnos šifre artikla v Hitre nakupe (šifro prepišete iz dobavnice ali računa);
  • izbor artikla v Pogostih nakupih, kjer so prikazani artikli, ki ste jih naročali v zadnjem letu dni;
  • iskanje artikla med Priljubljenimi, kjer so prikazani artikli, ki ste si jih dodali med priljubljene;
  • izbor artikla med Izbranimi, kjer so navedeni posebej izbrani artikli v dogovoru z upravljavcem spletnega mesta;
  • iskanje Personaliziranih artiklov oz. artiklov z logotipom vašega podjetja.

Artikli so razdeljeni v tematske skupine izdelkov, vsak sklop pa je še naprej podrobneje razdeljen, kar uporabnikom omogoča hitrejše in lažje iskanje želenih artiklov. Vsak artikel ima svojo fotografijo, šifro artikla in ceno. 


Izbrani artikel lahko poljubno dodajate v spletni nakupovalni voziček, kjer se prikaže tudi skupna vrednost naročenih artiklov. 


V primeru, da bi radi povečali količino naročenih artiklov, to enostavno storite v vozičku. V kolikor izbranega artikla ne boste naročili, je kasneje artikle iz vozička mogoče enostavno odstraniti s klikom na rdeči X. 

Naročilo oddate s klikom na »Naroči artikle« in nato potrdite še z »Vredu«. S tem je bilo naročilo oddano in prejeli boste kopijo poslanega naročila na vaš elektronski naslov. 


Kdaj bodo naročeni artikli dobavljeni? 

Hitrost in kakovost dostave sta v našem podjetju deležna posebne pozornosti.

Naročila izvedena pred 11 uro dopoldan so dostavljena še isti delovni dan, če so izbrani izdelki na zalogi. Sicer se potrudimo zagotoviti dostavo v najkrajšem možnem času.

V dogovoru s stranko poiščemo najoptimalnejšo rešitev, ki je prilagojena željam in potrebam naših strank.

Blago lahko tudi osebno prevzamete v Prodajnem centru Skat na Kajuhovi 36 v Izoli že isti delovni dan.
 

Kako vem, če je artikel na zalogi?
Ob artiklih je z barvnim simbolom navedeno ali je artikel takoj dobavljiv. In sicer:

 artikel je na zalogi, dobavljiv takoj

 artikel ima omejeno zalogo

 artikla ni na zalogi, je naročen

 artikel po naročilu

 
Kaj je z naročenim artiklom, ki ga ni na zalogi? 

O artiklih, ki jih naročate in jih trenutno nimamo na zalogi imate pred oddajo naročila možnost sami odločati. 


Lahko potrdite "Navadno košarico" in tako boste prejeli vse artikle skupaj, ko bodo na zalogo prišli tudi manjkajoči artikli. Ali pa celotno naročilo razdelite na dva dela in sicer s klikom na "Košarico razdeljeno po dobavljivosti artiklov". S tem boste naročene artikle prejeli v dveh dobavah. Artikle na zalogi takoj, ostale pa v roku 2-3 delovnih dni oz. v kolikor gre za bolj specifičen izdelek v roku, ki bo dogovorjen z osebjem prodajnega centra. 

 

Kako reklamiram dostavljen artikel? 

Oddaja reklamacije je enostavna. Kliknite na "Moji nakupi" in nato na "Odprema in reklamacije". Izberite številko dobavnice, ki je navedena na dokumentu, ki ste ga prejeli ob dostavi blaga. Kliknite nanjo in prikazal se vam bo seznam dobavljenih artiklov. Kliknite na "rdeči telefon" in odprl se vam bo reklamacijski obrazec. Vpišite količino artikla, ki ga želite reklamirati in razlog reklamacije. Potrdite z "Oddaj reklamacijo".  Ostali pogoji reklamacij so navedeni v Pogojih poslovanja podjetja Skat.

 

Kaj so to »Hitri nakupi«? 

Hitri nakupi vam olajšajo nakup in prihranijo čas, v kolikor poznate šifre želenih artiklov. 

V polje »Šifra« vpišite šifro artikla in s klikom na tabulator (TAB na tipkovnici) ali s klikom na miško se premaknite v naslednje polje. Prikaže se vam naziv artikla in cena. Vpišite želeno količino. S tipko tabulator se premaknite v naslednjo vrstico. Ko ste gotovi, potrdite izbor s klikom na "Dodaj v košarico".
 
 
 

Video navodila...



left right
 
top
top
top
top
top
top