O podjetju  |  Kontakt  |  Pomoč 05 6630 911
left right

Spletna stran www.skatizola.si  je last podjetja Skat d.o.o. Izola, ki spletno mesto tudi upravlja

Podjetje Skat je specializirano za trženje pisarniškega, pisarniško-tehničnega, promocijskega in sanitarnega materiala pravnim osebam (B2B). Predstavljena ponudba podjetja Skat velja zgolj za podjetja, organizacije, ustanove, društva in ostale pravne osebe.

Pravico do uporabe spletnega portala imajo samo obstoječi in bodoči poslovni partnerji podjetja Skat, ki so si s prijavo v informacijski sistem pridobili spletni dostop. Poslovni partner mora skrbeti, da bo z uporabniškim imenom in geslom nastopal le on oz. oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.


Cenovna ponudba izdelkov


Vse navedene cene pri izdelkih na spletnem mestu in ostalih dokumentih izdanih s strani podjetja Skat so v evrih (EUR) in ne vključujejo davka na dodano vrednost.

Navedene cene so neto in nanje ni moč prištevati dodatnih popustov, razen če ni drugače navedeno. Cene se zaradi dinamičnosti spletnega načina poslovanja tudi spreminjajo. Nakup oz. naročilo lahko opravite tako, da potrdite košarico na spletnem mestu. Cene in pogoji veljajo v času oddaje naročila.

Cene izdelkov na zalogi, ki so navedene ob izdelku v košarici spletnega mesta ob oddaji naročila so veljavne. Zanje boste dobili tudi potrditveni email na veljavni email naslov vašega računa. Cene za izdelke, ki niso na zalogi in so tudi v potrditvenem emailu naročila, so le informativne narave.

Za zveste pogodbene partnerje brez odprtih obveznosti, cene vključujejo strošek dostave blaga razen, če ni drugače navedeno v košarici pred oddajo naročila.

Vsi ostali pogoji naročanja so navedeni v košarici spletnega mesta pred oddajo naročila. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s pogoji in da se z njimi strinjate.


Plačilni pogoji

Skat bo kupcem ob vsakokratni dobavi izstavil račun za naročeno blago oz. predračun novim strankam. Izstavljeni račun/predračun velja tudi kot dobavnica. Kupec se zavezuje, da bo račun plačal z nakazilom na transakcijski račun 10100-0000034915, odprt pri Banki Koper.

Datum zapadlosti računa je 8 dni od datuma izdaje računa, razen če ni drugače pogodbeno določeno (navedeno je v glavi računa). Kupcem z neporavnanimi zapadlimi obveznostmi novih naročil ne bomo potrdili. Kupcem z neporavnanimi zapadlimi obveznostmi si pridržujemo pravico obračunati zakonske zamudne obresti. Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico za prodano blago do poravnave celotne vrednosti terjatev.

Načini dostave in postopek nakupa


Hitrost in kakovost dostave sta v našem podjetju deležna posebne pozornosti.

Naročila izvedena pred 11 uro dopoldan so dostavljena še isti delovni dan, če so izbrani izdelki na zalogi. Sicer se potrudimo zagotoviti dostavo v najkrajšem možnem času.

V dogovoru s stranko poiščemo najoptimalnejšo rešitev, ki je prilagojena željam in potrebam naših strank.

Blago lahko tudi osebno prevzamete v Prodajnem centru Skat na Kajuhovi 36 v Izoli že isti delovni dan.

Postopek nakupa in sledenja naročil:

  • ob oddaji naročila, dobi naročilo status Prejeto, v pripravi
  • ko je blago pripravljeno, dobi naročilo status Pripravljeno
  • ko blago zapusti skladišče, dobi naročilo status Odpremljeno

Status svojega naročila lahko spremljate na strani Moji nakupi, pod Pretekla naročila.

Reklamacije


Kupec lahko reklamira blago, ki ni bilo dostavljeno v skladu z naročilom (napačna količina, barva, velikost ali druga pomembna lastnost) ali nima lastnosti, ki so bile navedene na spletnem mestu. Kupec lahko v reklamacijskem roku zahteva zamenjavo izdelka za enak, brezhiben izdelek ali v zakonsko določenem roku in pogoji uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Reklamacijski rok je 8 dni od datuma prejema blaga in ne zadrži plačila ne reklamiranih izdelkov. Reklamacija velja le ob pogojih normalne uporabe izdelka.


Reklamacijske zahtevke sprejemamo le kot izpolnjen spletni obrazec (Moji nakupi -> Odpreme, kjer izberemo izdelek za reklamacijo iz ustrezne dobavnice) ali kot dopis oz. reklamacijski zapisnik poslan na faks 05 663 09 18 ali po pošti na naslov: Skat d.o.o. Izola, Kajuhova 36, 6310.

Pisni reklamacijski zapisnik mora vsebovati naslednje podatke:

  • naziv podjetja
  • datum reklamacije
  • številko dokumenta (računa, dobavnice)
  • šifro reklamiranega izdelka
  • naziv reklamiranega izdelka
  • količina reklamiranega izdelka
  • vzrok reklamacije
  • podpis in žig zahtevnika reklamacije

Rok obravnave reklamacije je 3 dni od datuma prejema reklamacijskega zahtevka.

Po navodilih zaposlenih podjetja Skat, izdelek v nepoškodovani embalaži in z vso dokumentacijo pošljite na zgoraj navedeni naslov oz. ga po dogovoru pripravite za prevzem.

 

Ostalo:

Podjetje skat d.o.o. si kljub prizadevanju točnosti informacij in sprotnemu osveževanju pridržuje pravico do morebitnih napak na spletni strani: www.skatizola.si , za kar se vam opravičujemo in vljudno prosimo, da nas o tem obvestite.

left right
 
top
top
top
top
top
top